CENOVNIK

Šta dobijate registracijom?
Paket BASIC ili PREMIUM na 30 dana besplatno!
Otkrijte eurofaktura.rs u punoj funkcionalnosti.

Sve cene su bez PDV-a.

CENOVNIK

Šta dobijate registracijom?
Paket BASIC ili PREMIUM na 30 dana besplatno!
Otkrijte eurofaktura.rs u punoj funkcionalnosti.

Sve cene su bez PDV-a.

 

FREE


0 RSD

Broj korisnika


 1


Ograničenja

 1 preduzeće

do 70 faktura / mesec

do 5.462.765 RSD prometa po računima u poslednjih 6 meseci


Sadržaj

 fakture i ponude

fiskalna kasa

slanje e-faktura u javnoj nabavci

bar kod za plaćanje na prodajnim dokumentima

evidencija plaćanja računa

automatsko slanje opomena

šifrarnik artikala i usluga

osnovni izveštaji na početnoj stranici

aplikacija za mobilno fakturisanje

vođenje blagajne

vođenje banke

putni nalozi


Korisnička podrška

moguća samo u slučaju uplate mesečnog paušala za telefonsku podršku


 

BASIC


 2.325  RSD mesečno

Broj korisnika


  3


Ograničenja

 1 preduzeće

 neograničen šifrarnik poslovnih partnera

neograničen broj dokumenata


Sadržaj

sve funkcionalnosti iz paketa FREE

 fakture, avansni računi, OK odobrenja,

primljene fakture, računi za date avanse, primljena OK odobrenja,

knjiga primljene pošte (direktni prihvat izvoda, ulaznih računa,…)

vođenje banke (uvoz izvoda, izvoz naloga za plaćanje)

narudžbine kupaca, trgovačko i skladišno poslovanje,

glavna knjiga za dvostruko knjiženje,

jednostavno knjigovodstvo / poslovne knjige preduzetnika,

pregled otvorenih stavki,

automatsko slanje opomena

grafički prikazi poslovnog rezultata,

evidencija elektronske pošte

ispis knjigovodstvenih evidencija


Korisnička podrška

 e-mail

 telefon


Dodatne funkcionalnosti

Radni nalozi i sastavnice
(dodatno 1.545 RSD + PDV / mesec)

POS client
(dodatno 1.545 RSD + PDV po instalaciji / mesec)


 

PREMIUM


 3.886 RSD mesečno

Broj preduzeća / korisnika


5


Ograničenja

5 preduzeća/korisnika

neograničen šifrarnik poslovnih partnera

neograničen broj dokumenata


Sadržaj

sve funkcionalnosti iz paketa BASIC

slanje i prijem e-faktura

osnovna sredstva, sitni inventar, obračun amortizacije

kadrovska evidencija 

mobilno vođenje radnog vremena

obračun zarada i drugih primanja, sa popratnim izveštavanjem

web servisi (API)

 integracija sa internet trgovinama (WooCommerce, Shopify, Magento, Prestashop, Opencart)

eurofakture internet trgovina/katalog (Instant Web shop)

online plaćanja (PayPal, Barrion, SumUp,…)

OCR obrada dokumenata*

GFI sa automatskim kreiranjem Beleški i Odluka

mobilna aplikacija za izveštaje managementu

mobilna aplikacija eRegistrator

mogućnost vođenja računovodstva za više organizacija


Korisnička podrška

 e-mail

 telefon


Dodatne funkcionalnosti

Radni nalozi i sastavnice
(dodatno 1.545 RSD + PDV / mesec)

POS client
(dodatno 1.545 RSD + PDV po instalaciji / mesec)

Turizam sa PPO
(dodatno 1.545 RSD + PDV / mesec)

obračun prekograničnog PDV-a
(35.117 RSD + PDV jednokratna aktivacija)


 

FREE


0 RSD

Broj korisnika

 1


Ograničenja

 1 preduzeće
do 70 faktura / mesec
do 5.852.962 RSD prometa po računima u poslednjih 6 meseci


Sadržaj

 fakture i ponude
fiskalna kasa
slanje e-faktura u javnoj nabavci
bar kod za plaćanje na prodajnim dokumentima
evidencija plaćanja računa
automatsko slanje opomena
šifrarnik artikala i usluga
osnovni izveštaji na početnoj stranici
aplikacija za mobilno fakturisanje
vođenje blagajne
vođenje banke
putni nalozi


Korisnička podrška

moguća samo u slučaju uplate mesečnog paušala za telefonsku podršku


 

BASIC


2.325 RSD mesečno

Broj korisnika


  3


Ograničenja

 1 preduzeće

 neograničen šifrarnik poslovnih partnera

neograničen broj dokumenata


Sadržaj

sve funkcionalnosti iz paketa FREE

fakture, avansni računi, OK odobrenja,

primljene fakture, računi za date avanse, primljena OK odobrenja,

knjiga primljene pošte (direktni prihvat izvoda, ulaznih računa,…)

vođenje banke (uvoz izvoda, izvoz naloga za plaćanje)

narudžbine kupaca, trgovačko i skladišno poslovanje,

glavna knjiga za dvostruko knjiženje,

jednostavno knjigovodstvo / poslovne knjige preduzetnika,

pregled otvorenih stavki,

automatsko slanje opomena

grafički prikazi poslovnog rezultata,

evidencija elektronske pošte

ispis knjigovodstvenih evidencija


Korisnička podrška

 e-mail

 telefon


Dodatne funkcionalnosti

Radni nalozi i sastavnice
(dodatno 1.545 RSD + PDV / mesec)

POS client
(dodatno 1.545 RSD + PDV po instalaciji / mesec)


 

PREMIUM


3.886 RSD mesečno

Broj preduzeća / korisnika


5


Ograničenja

5 preduzeća/korisnika

neograničen šifrarnik poslovnih partnera

neograničen broj dokumenata


Sadržaj

sve funkcionalnosti iz paketa BASIC

slanje i prijem e-faktura

osnovna sredstva, sitni inventar, obračun amortizacije

kadrovska evidencija 

mobilno vođenje radnog vremena

obračun zarada i drugih primanja, sa popratnim izvještavanjem

web servisi (API)

 integracija sa online trgovinama (WooCommerce, Shopify, Magento, Prestashop, Opencart)

e-fakture online trgovina/katalog (Instant Web shop)

online plaćanja (PayPal, Barrion, SumUp,…)

OCR obrada dokumenata*

GFI sa automatskim kreiranjem Beleški i Odluka

mobilna aplikacija za izveštaje managementu

mobilna aplikacija eRegistrator

mogućnost vođenja računovodstva za više organizacija


Korisnička podrška

 e-mail

 telefon


Dodatne funkcionalnosti

Radni nalozi i sastavnice
(dodatno 1.545 RSD + PDV / mesec)

POS client
(dodatno 1.545 RSD + PDV po instalaciji / mesec)

Turizam sa PPO
(dodatno 1.545 RSD + PDV / mesec)

obračun prekograničnog PDV-a
(35.117 RSD + PDV jednokratna aktivacija)


Često postavljana pitanja

Koji paket dobijam po registraciji?

Po registraciji dobijate pristup paketu BASIC. Ukoliko želite da isprobate program na paketu PREMIUM, dovoljno je da kontaktirate našu korisničku podršku i dodeliti ćemo vam ovlašćenja za besplatno 30 dnevno korišćenje pune funkcionalnosti programa. Po isteku testiranja automatski prelazite na paket FREE, osim u slučaju da naručite jedan od naplativih paketa. Narudžbinu za paket BASIC ili PREMIUM možete predati putem modula Postavke – Moj račun.

Da li je moguće ostvariti popuste?

Naravno, za vas smo pripremili popuste.

Prilikom plaćanja pretplate za:

3 meseca unapred dobijate 5% popusta,

6 meseci unapred dobijate 10% popusta,

12 meseci unapred dobijate 15% popusta.

Ukoliko vam ni jedan od ponuđenih paketa ne odgovara, kontaktirajte nas i zajedno ćemo pronaći rešenje.

Kako se obračunavaju korisnički pristupi/korisnici?

Broj korisnika ograničen je u skladu sa izabranim paketom.

FREE – u paketu možete voditi samo 1 preduzeće i imati 1 korisnički pristup.

BASIC – u paketu možete otvoriti 3 korisnika za početni iznos pretplate. Ukoliko vam je potrbno više korisnika, pretplata za dodatne korisnike se obračunava u skladu sa cenovnikom.

PREMIUM – u paketu možete otvoriti 5 preduzeća ili 1 preduzeće sa 5 korisnika. Paket je namjenjem upotrebi od strane računovodskih kancelarija zato što omogućuje dodavanje više preduzeća. Za svako preduzeće je automatski uključen i jedan dodatni korisnik (npr. knjigovođa dodeli korisnički pristup novom klijentu). Paket je namenjen i upotrebi od strane organizacija sa vlastitim (internim) računovodstvom, odnosno kojima je pri poslovanju potrebna funkcionalnost uključena samo u ovom paketu. Ukoliko planirate da dodate više od 5 preduzeća/korisnika, pretplata se obračunava u skladu sa cenovnikom.

Naknade izvan ponuđenih paketa?

Određene funkcionalnosti programa se sprovode u saradnji sa poslovnim partnerima, čije se usluge dodatno plaćaju.

To se odnosi na OCR obradu primljenih računa te slanje dokumenata i opomena SMS porukama direktno iz programa.

Cena OCR obrade dokumenata iznosi 25,75 RSD + PDV po obrađenom dokumentu. Korišćenje funkcionalnosti se plaća unapred (prepaid).

Cena slanja 1 SMS poruke iz programa iznosi 6,24 RSD + PDV u RS, a korišćenje funkcionalnosti se plaća unapred (prepaid). Ukoliko koristite našu mobilnu aplikaciju za fakturisanje, dokumente možete slati SMS porukama po ceni usluge vašeg mobilnog operatera, bez potrebe za punjenjem prepaid računa.

U paketu PREMIUM moguće je uključenje funkcionalnosti obračuna prekograničnog PDV-a. Trošak aktivacije usluge iznosi 35.117 RSD + PDV i plaća se jednokratno, po preduzeću. Ovaj modul omogućuje obračun PDV po stopama država članica EU te je primeran za online trgovine. Podržava i elektronsko slanje faktura za Mađarsku (Online Számla)

Nudimo i mogućnost implementacije funkcionalnosti po meri korisnika, na temelju individualnih narudžbina. Standardna programerska satnica iznosi 6.243,16 RSD+ PDV, dok satnica za zahtevnije programiranje iznosi 7.800 RSD + PDV. Cenovnik dodatnih usluga pogledajte ovde.

Kako naručiti i plaćati korišćenje izabranog paketa?

Za narudžbinu naplativog paketa BASIC ili PREMIUM otvorite modul Postavke – Moj račun i kliknite na polje za narudžbinu izabranog paketa. Istovremeno birate i željeno razdoblje za plaćanje pretplate. Po predaji narudžbine, na e-mail adresu ćemo vam poslati ponudu po kojoj možete platiti pretplatu. Odmah po obradi vaše uplate, aktivirati ćemo vam izabrani pretplatnički paket i poslati račun.

Da li je moguće prilagođavanje izgleda prodajnih dokumenata?

U zavisnosti od izabranog paketa.

FREE – možete koristiti osnovne postavke izgleda dokumenata, dodati vlastiti logo i podatke za ispis u zaglavlju i podnožju, a možete birati i između nekoliko šablona iz naše galerije. Željeni izgled dokumenata uređujete putem modula Postavke – Postavke preduzeća – Postavke izgleda dokumenata.

BASIC ili PREMIUM – na ovim paketima možete koristiti osnovne postavke izgleda dokumenata, HTML šablone iz naše galerije ali i vlastite HTML ili WORD šablone. Uputstva za pripremu šablona su dostupna ovde.

Izradu individualnog HTML šablona možete naručiti i kod nas, a cena usluge iznosi 3.901 RSD + PDV / sat.

Korišćenjem vlastitog (personalizovanog) šablona morate sami pratiti i ažurirati sadržaj šablona u slučaju nastanka zakonskih promena po pitanju obveznog sadržaja faktura i drugih dokumenata.

Šta u slučaju prekida saradnje i daljeg pristupa podacima?

U slučaju prestanka korišćenja programa eurofaktura.rs, dobijate mogućnost daljeg pristupa vašim podacima, u načinu read only. Taj način vam omogućuje pregled kao i ispis svih podataka koje vodite u programu, ali bez mogućnosti izmena ili unosa novih podataka.

Uslugu arhiviranja podataka možete naručiti za razdoblje od 1 do 10 godina, a cena usluge zavisi od količine podataka koje želite arhivirati:

  • arhiviranje za razdoblje od 1 godine iznosi 390 RSD + PDV mesečno, za svaki započeti GB prostora na disku
  • arhiviranje za razdoblje od 5 godina iznosi 234 RSD + PDV mesečno, za svaki započeti GB prostora na disku
  • arhiviranje za razdoblje od 10 godina iznosi 156 RSD + PDV mesečno, za svaki započeti GB prostora na disku

Želite više informacija? Tu smo za vas! Kontaktirajte nas putem e-maila na info@eurofaktura.rs, telefonom na 011/414-33-28, a možemo se povezati i putem
programa TeamViewer.